Onderwijs, Organisatie

Vacature Student-Assistent: nakijken Selectie & Plaatsing Online Assessment

27 november 2023

Voor februari en begin maart 2024 zoekt de bachelor Psychologie student-assistenten die kunnen helpen met het nakijken van het Online Assessment van de Selectie & Plaatsing procedure. In de drie weken na het Online Assessment ga je aan de slag om de vragen van aankomend studenten na te kijken.

Dit jaar valt de Selectie & Plaatsing Online Assessment op 9 en 10 februari. Het nakijken valt in de periode van 12 februari t/m 5 maart. Als student-assistent zal het gaan om ongeveer 8-10 uur per week aan nakijkwerk. Als je wil nakijken in deze periode zul je worden aangesteld als student-assistent bij JobMotion.

Ben je enthousiast?

Mail uiterlijk 1 december 2023 je reactie en hoeveel uren je per week beschikbaar bent naar m.sarovic@fsw.leidenuniv.nl.

Solliciteer nu

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op via m.sarovic@fsw.leidenuniv.nl