ICT, Onderwijs

Vacature: student-assistent Brightspace (0,3 fte)

10 november 2023

Ben jij op zoek naar een bijbaan? De Brightspace-helpdesk van ECOLe is vanaf 1 februari op zoek naar een student-assistent voor 0,3 fte (11,4 uur per week). Als student-assistent bij de Brightspace-helpdesk ben je de schakel tussen docenten en de wereld van online leren. Je helpt bij het beantwoorden van vragen en draagt zo bij aan het soepel laten verlopen van het onderwijsproces. Met jouw inzet help je de Faculteit Geesteswetenschappen om optimaal gebruik te maken van Brightspace, het platform dat innovatief onderwijs mogelijk maakt.

Wanneer, voor hoeveel uur en waar?

Je kunt beginnen vanaf 1 februari 2024  (3 x 3,8 uur /week, dus 0,3 fte) voor een jaar (verlenging behoort tot de mogelijkheden). Je komt te werken bij de Brightspace-helpdesk van ECOLe (voor medewerkers en studenten). ECOLe is de dienst binnen de Faculteit Geesteswetenschappen die onderwijs ondersteunt en helpt innoveren door middel van een breed scala aan ICT-toepassingen.

Wat zijn je werkzaamheden?

• behandelen van eerstelijnsvragen over de onderwijsleersystemen Brightspace, Turnitin, FeedbackFruits, etc., per e-mail, telefoon en op locatie;
  • faciliteren van Brightspace-sessies online en fysiek;
  • dataverzameling en -analyse;
  • handleidingen en instructies schrijven.

Wie zoeken we?

Je bent geknipt voor deze baan als je:

• kan samenwerken;
  • bezit over goede vaardigheden in Outlook, Word, Excel en PowerPoint;
  • bezit over goede Nederlandse en Engelse taalvaardigheid;
  • bezit over presentatievaardigheid;
  • vriendelijk, bondig, oplossingsgericht bent;
  • integer bent;
  • analytisch en affiniteit met techniek/software hebt;
  • stressbestendig en flexibel in omgang met werktijden bent;
  • studeert aan de Faculteit der Geesteswetenschappen;
  • in het bezit van een propedeuse bent;
  • bij voorkeur een tweedejaarsstudent bent, geen masterstudent.

Wat bieden we jou?

Je krijgt het salaris dat geldt voor student-assistenten (CAO Universiteiten salarisschaal SA). Afhankelijk van je studiejaar is dat voor deze aanstelling tussen de €785,- en €853,- bruto per maand. Je krijgt werktijden op vaste dagdelen in overleg.

Is dit iets voor jou?

Stuur een mailtje met je motivatie en cv vóór 1 december naar g.d.m.jonk@hum.leidenuniv.nl