Organisatie, HR

Vacature studentassistent Academisch Talencentrum

27 november 2023

Het Academisch Talencentrum, Faculteit der Geesteswetenschappen, is per 1 januari 2024 op zoek naar een enthousiaste en gezellige:

Studentassistent (0,4 fte)
Als je het leuk vindt om naast je studie in een leuk team administratieve werkzaamheden te verrichten ten behoeve van het taalvaardigheidsonderwijs binnen de Universiteit Leiden, en voldoet aan onderstaand profiel, stuur ons dan je CV en een korte motivatie.

De werkzaamheden

• Informatie geven aan cursisten, inschrijvingen afhandelen, informatie geven aan cursisten en docenten, instaptoetsen afnemen, telefoon beantwoorden,  cursusadministratie bijhouden, e-mails beantwoorden
  • Website van ATC bijhouden (Engels- en Nederlandstalige website)
  • Social media verzorgen (berichten vormgeven en posten, etc.)

Je profiel

• Dienstverlenende, klantgerichte en flexibele instelling
  • Zeer goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Zeer goede PC-vaardigheden (Word, Excel, Outlook)
  • Nauwkeurig, oog voor detail
  • Stressbestendig
  • Integer en gevoel voor vertrouwelijkheid
  • Proactieve werkhouding
  • Goed in teamverband kunnen werken

Het ATC
Het Academisch Talencentrum (ATC) is het instituut voor taalvaardigheidsonderwijs, academische vaardigheden en vertalingen binnen de Universiteit Leiden. Het ATC is organisatorisch ondergebracht bij LUCL, het Leiden University Centre for Linguistics, Faculteit der Geesteswetenschappen. Het ATC verzorgt taaltrainingen ten behoeve van particulieren (open inschrijvingscursussen en maatwerktrainingen) en taalvaardigheid in het curriculair onderwijs. Er werken ongeveer 80 docenten. Op de administratie zijn we met 7 (part-time) medewerkers.

Wij bieden
Aanstelling vindt plaats conform de cao Nederlandse Universiteiten. Het betreft een tijdelijke aanstelling voor de duur van 5 maanden (met mogelijke verlenging). Het salaris valt in schaal SA, afhankelijk van je studiejaar. De werkdagen worden in onderling overleg vastgesteld.

Informatie
Voor specifieke informatie over deze functie kan je contact opnemen met mevrouw Agnes Beining, a.b.c.beining@hum.leidenuniv.nl
Meer informatie over het ATC kun je vinden op https://hum.leidenuniv.nl/talencentrum/

Interesse in deze tijdelijke functie?
Stuur dan uiterlijk 10 december 2023 je CV en een korte motivatie naar:
talencentrum@hum.leidenuniv.nl
We zien je graag tegemoet!