ICT, Onderwijs

Vacature: Student-assistent ICT en Onderwijs FSW

15 december 2023

Ben jij een behulpzame en handige student met interesse in ICT in het onderwijs? Wil je docenten op weg helpen in de wereld van digitale onderwijstoepassingen? Solliciteer dan nu op jouw ideale bijbaan!

Per 1 februari 2024 heeft de afdeling SOLO (Support voor Onderzoek, Laboratoria & Onderwijs) van de Faculteit der Sociale Wetenschappen plek voor een:

Student-assistent ICT en Onderwijs (8 uur p/w)

Wat ga je doen?

• Je biedt praktische ondersteuning aan de afdeling (plannen van overleggen, notuleren etc.)
  • Je beantwoordt helpdesk- en balievragen van FSW docenten over het gebruik van onderwijstools zoals Brightspace, Wooclap, Kaltura, Zoom en Teams
  • Je plant, edit en stelt college opnames beschikbaar
  • Je biedt hands-on ondersteuning bij bv het gebruik van de SOLO studio of videoconferincing in onderwijsruimtes
  • Je verzorgt de uitgifte en inname van uitleen-apparatuur

Solliciteer uiterlijk woensdag 10 januari 2024

Stuur je motivatie met cv naar Rosanne van den Berg

Wie ben je?

Je bent...

• ingeschreven als student bij de Universiteit Leiden, bij voorkeur tweedejaars;
  • beschikbaar voor 2 dagdelen per week (8 uur) en minimaal een jaar;
  • geïnteresseerd in ICT in onderwijs;
  • behulpzaam, efficiënt en integer;
  • flexibel en onafhankelijk;
  • communicatief vaardig;
  • vaardig in de Nederlandse en de Engelse taal (zowel spreken als schrijven).

Wie zijn wij?

Wij zijn het Onderwijssupport team van de afdeling Support voor Onderzoek, Laboratoria en Onderwijs (SOLO) van de FSW. Ons team bestaat uit vijf vaste medewerkers en vier student-assistenten. Docenten doen een beroep op ons bij de inzet van de ICT in hun onderwijs. Denk aan het ontwikkelen van blended learning modules of toepassen van interactieve werkvormen. Meer weten over SOLO? Bekijk de SOLO website en het Jaarverslag 2022.

Wat bieden we?

Als je bij ons komt werken doe je waardevolle ervaring op met het werken in een academische context en krijg je, indien nodig, trainingen om je werk goed te kunnen doen. Het salaris voor een tweedejaars student-assistent is € 15,87 bruto per uur. De aanstelling gebeurt via Jobmotion.

Na een geslaagde proeftijd van drie maanden kun je een dienstverband krijgen voor minimaal een jaar. Om bepaalde ondersteunende werkzaamheden uit te kunnen voeren moet je een gedragscode ondertekenen.

Meer weten?

Heb je nog vragen? Neem contact op met Rosanne van den Berg, teamleider ICT en Onderwijssupport: bergrbvanden@fsw.leidenuniv.nl.

Solliciteren!

Mail je motivatiebrief en cv uiterlijk 10 januari 2024 naar bergrbvanden@fsw.leidenuniv.nl. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 15 januari.