Wijziging Inschrijfprotocol: Geen bevestiging van deelname aan tentamens nodig

5 december 2023

Er is een belangrijke wijziging in het inschrijfprotocol met betrekking tot tentamens.

Bevestiging deelname niet langer nodig

Het is niet langer vereist om deelname aan tentamens te bevestigen. Deze aanpassing is gedaan om het inschrijfproces te vereenvoudigen. We zijn van mening dat dit een verandering is ten gunste van de studenten.

Inschrijven nog steeds verplicht!

Het is belangrijk om te benadrukken dat inschrijven voor tentamens verplicht is. Inschrijven kan tot 10 dagen voor het tentamen plaatsvindt via MyStudymap. Als je niet bent ingeschreven, kun je niet deelnemen aan het tentamen.

Meer informatie

Deze wijziging heeft geen invloed op de andere inschrijfvereisten en deadlines die in het inschrijfprotocol zijn opgenomen. Het gewijzigde inschrijfprotocol is te vinden op inschrijven voor vakken en tentamens.