Sociaal

Een goed voornemen voor 2024: plan je loopbaan!

9 januari 2024

Is het jouw goede voornemen om iets aan je (studie)loopbaan te doen in 2024? De Career Planning module is ontwikkeld door de Career Services van de Universiteit Leiden om je te ondersteunen bij je oriëntatie op de arbeidsmarkt en het zoeken naar een passende baan.

In de module doorloop je het volledige loopbaan-oriëntatieproces aan de hand van een aantal stappen, waarbij je bij elke stap informatie en opdrachten krijgt. Dit gaat van jezelf beter leren kennen via competenties en het verkennen van de arbeidsmarkt via netwerken naar het ontwikkelen van vaardigheden zoals een goed CV en brief maken naar het echt zoeken en vinden van een baan.

Bekijk de video op de oorspronkelijke website of

De Career Services organiseren regelmatig loopbaanworkshops voor zittende en recent afgestudeerde studenten. Deze workshops kunnen je helpen je kwaliteiten te ontdekken, je vaardigheden te ontwikkelen en je voor te bereiden op de arbeidsmarkt.

Denk bijvoorbeeld aan:

• Workshop LinkedIn & Netwerken
  • Workshop CV en Brief
  • Workshop Sollicitatiegesprek
  • Workshop Assessments

Bekijk een volledig overzicht van alle trainingen en workshops via onderstaande link.

Overzicht workshops en trainingen