Word buddy voor studenten met een vluchtelingachtergrond: deadline 19 januari

11 januari 2024

Ben jij sociaal, behulpzaam en vind je het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten? Meld je dan aan als IncLUsion-buddy. IncLUsion biedt jou de unieke mogelijkheid om in contact te komen met mensen van allerlei verschillende culturen en actief bij te dragen aan diversiteit en inclusie op Leiden Universiteit.

IncLUsion

Het studenteninitiatief IncLUsion maakt het mogelijk dat vluchtelingen, die zich (nog) niet als student kunnen inschrijven, toch vakken kunnen volgen aan de Universiteit Leiden. Studeren is echter meer dan alleen colleges volgen en daarom werkt IncLUsion met een buddysysteem.

Word buddy

Als buddy sta je klaar om vragen te beantwoorden over praktische zaken zoals het gebruik van Brightspace en uSis. Daarnaast vervul je een sociale rol; je draagt bij aan het opbouwen van een community en helpt studenten te integreren.

Lees meer en meld je aan

Deadline 19 januari

Word IncLUsion buddy

Meer informatie

Heb je vragen of wil je meer weten? Stuur een e-mail naar: inclusion.students@sea.leidenuniv.nl of volg ons op Instagram @inclusion_leiden.