Meld je nu aan voor het LDE-Traineeship!

8 maart 2024

De Universiteit Leiden, TU Delft en Erasmus Universiteit Rotterdam bieden samen een tweejarig traineeship aan voor 18 trainees. In twee jaar werk je aan twee opdrachten bij twee verschillende universiteiten. Daarnaast volg je een uitdagend trainingsprogramma bij de Baak, krijg je een-op-een coaching en neem je deel aan intervisies.

Mocht je meer willen weten over het traineeship en persoonlijk in gesprek willen gaan met een huidige trainee, kun je je aanmelden voor een vrijblijvende informatiesessie. Je hebt tot uiterlijk dinsdag 2 april 2024, 12:00 om te solliciteren.

Meteen solliciteren?

Voor meer informatie over de arbeidsvoorwaarden en sollicitatieprocedure, kun je de vacature bekijken via de onderstaande knop.

Bekijk de vacature