De aanmeldingen voor de Europaeum Summer School 2024 zijn geopend

1 maart 2024

Van 27 tot 31 augustus 2024 kun je aan The University Of St Andrews de zomerschool 'Marginalised Histories - Cultural Heritage & Archives' volgen. In deze zomerschool denk je mee over hoe (cultureel) erfgoed kan worden gepresenteerd, passende bij het hedendaagse debat rondom diversiteit en inclusie.

Aanmeldingsvereisten

Om mee te doen aan deze zomerschool worden masterstudenten en PhD'ers uitgenodigd om te solliciteren. De kandidaten die succesvol de sollicitatieprocedure doorlopen krijgen de accomodatie gratis aangeboden en reiskosten zullen redelijkerwijs worden vergoed.

Aanmelden?

Voor meer informatie over de zomerschool en hoe je je kunt aanmelden, bezoek je onderstaande website.

Ik meld mij aan

Over het Europaeum

Het Europaeum is een netwerk van 17 vooraanstaande Europese universiteiten, met als doel om talentvolle studenten en docenten met elkaar in contract te brengen en door samenwerking en academische mobiliteit een 'Europees gevoel' te bevorderen. Lees hier meer over dit samenwerkingsverband.