incLUsion zoekt nieuwe bestuursleden

5 april 2024

Vind jij het leuk om vluchtelingenstudenten aan de Universiteit Leiden te helpen? Dan zoeken we jou! IncLUsion is op zoek naar nieuwe bestuursleden vanaf mei 2024 voor de periode van een jaar. Wij zijn op zoek naar drie student-coördinatoren en een penningmeester.

Welke functie past bij mij?

Student-coördinatoren zijn verantwoordelijk voor de aanmeldprocedure en nemen interviews af met de aankomende studenten: mensen die recent naar Nederland gevlucht zijn. Ook zorgen zij voor de communicatie tussen het bestuur en de studenten en hebben zij regelmatig e-mailcontact met de studenten.

De penningmeester overziet de financiën van de stichting, maakt de begroting, organiseert de uitgaven en is in contact met de studenten voor hun reiskostenvergoeding. Voor deze positie zoeken wij iemand die Nederlands spreekt.

Aanmelden

Klinkt dit als een functie die je graag op je zou willen nemen? Meld je dan aan (voor 12 april) via onderstaande formulier.

Aanmeldformulier

Bezoek onze Instagram-pagina of stuur een mailtje voor meer informatie over de bestuurstaken. We zien je aanmelding graag tegemoet!

Wanneer je geïnteresseerd bent in een andere positie binnen ons bestuur, raden we aan om onze Instagram-pagina te volgen om op de hoogte te blijven van vacatures die over een paar maanden beschikbaar worden. Wanneer je iemand weet die bij deze vacatures past, stuur dit bericht dan zeker door!