Sociaal

Meld je aan voor het Una Europa studentencongres 2024 in Berlijn

12 april 2024

De Universiteit Leiden maakt deel uit van Una Europa. Wil je deelnemen aan deze internationale alliantie van 11 Europese universiteiten en de Una Europa studentengemeenschap helpen wortelen aan de Universiteit Leiden? Hier is je kans!

De universiteit kan zes bachelor- of masterstudenten en promovendi selecteren en selecteren en financieren om deel te nemen aan het vijfde Una Europa studentencongres in Berlijn van 24 t/m 27 september 2024.

Stuur je aanvraag in voor 11:00 uur op 6 mei 2024. Als je wordt geselecteerd, ontmoet je studenten van alle 11 Una Europa universiteiten en Oekraïense partneruniversiteiten. Samen verken je verschillende culturen en denk je na over de toekomst van hoger onderwijs en universiteiten.

Meer informatie lees je op de Engelstalige pagina. Als je vragen hebt, kun je deze mailen naar het Una Europa team.