Pssst… wat doe jij al allemaal met AI?

17 april 2024

Mogen we je even iets vragen? AI, ChatGTP, Chatbots… en ga zo maar verder. We kennen ze inmiddels allemaal wel. En we maken er soms wel en soms helemaal geen gebruik van. Maar gebruik jij ze ook voor je studie? En is dat handig of toch eigenlijk helemaal niet?

De universiteit wil graag inzicht krijgen in het gebruik van al deze nieuwe technologieën in het onderwijs en hoe we als universiteit jullie hier op een veilige en effectieve manier mee kunnen ondersteunen.

Met een paar vragen krijgen we een beter beeld van het gebruik en jullie behoeftes en wensen. Dus mogen we even vijf minuten van jouw tijd vragen voor het invullen van de vragenlijst? O ja en twijfel je nog? Het invullen van de enquête is uiteraard anoniem.