Mogelijkheid aanvragen voor Leiden Empowerment Fund

Het Leids Universiteits Fonds nodigt wetenschappers van de faculteiten uit aanvragen in te dienen voor het Leiden Empowerment Fund (LEF).

Het Leiden Empowerment Fonds (LEF) heeft als doelstelling het tot bloei laten komen van ambities van álle wetenschappers en studenten aan de Universiteit Leiden. Dit doet zij door het creëren van een academische omgeving met gelijke kansen voor iedereen.

In deze subsidieronde van het LEF worden subsidies verstrekt aan eerstegeneratiewe-tenschappers, die tijdens hun onderzoek tegen barrières zijn aangelopen. Aan een aanvraag wordt maximaal € 15.000,- toegekend.

Criteria en procedure

Op de LUF-website vindt u de volledige en meest actuele informatie, ook in het Engels. Aanvragen kunnen worden ingediend tussen 30 april en maandag 31 mei om 13.00 uur.