Nieuwsbrief Student Support FSW december

Het is alweer december! De maand met veel feestelijkheid, maar waarschijnlijk ook nog een aantal flinke deadlines of tentamens.

De POPcorner, Career Service en Community Engagement Service wensen je veel succes met de laatste loodjes. Ook in december organiseert Student Support FSW nog een aantal interessante workshops en staan we voor je klaar voor al je vragen.
In dit nieuwsbericht vind je alle nieuwtjes van Student Support FSW en een overzicht van de activiteiten die plaatsvinden in december. We helpen je graag verder!

Student Support FSW op Instagram

Volg ons nu ook op Instagram! Je kunt Student Support FSW nu ook vinden op het kanaal @study_careersupportfsw .
We delen hier onder andere studietips, stage- en vrijwilligerservaringen van studenten, carrièretips van alumni, workshops, vacatures en andere leuke tips & tricks.

Studieondersteuning in december

Ondanks de aangescherpte coronamaatregelen blijft de Student Support FSW balie open. Studentassistenten van deze services zijn van maandag t/m vrijdag aanwezig bij de balie voor al jouw vragen.
Op vrijdag kan je hier ook langskomen voor een gratis CV en LinkedIn-profiel check.

De studentassistenten staan gedurende de balie-uren in direct contact met de medewerkers van de POPcorner, Career Service en Community Engagement Service, die extra ondersteuning kunnen bieden indien nodig.

• De Student Support FSW balie vind je naast de balie van het Onderwijs Servicecentrum (OSC) op de begane grond, achterin de centrale hal van het Pieter de la Courtgebouw.

Maandag t/m donderdag 12:00-14:00 uur Voor al je student support vragen
Vrijdag 12:00-14:00 uur CV & LinkedIn profiel checks

Feestdagen

In verband met de feestdagen is de Student Support FSW balie gesloten van 23 december tot 5 januari.

Workshops en activiteiten december

Door het jaar heen verzorgt Student Support FSW events en workshops m.b.t. persoonlijke ontwikkeling, studievaardigheden, loopbaan en solliciteren. In december zullen de volgende workshops plaatsvinden:

Studieaanpak en persoonlijke ontwikkeling:

Datum Workshop
09/12 Workshop Tentamens maken en tentamen zelfvertrouwen

Loopbaan en solliciteren:

Datum     Workshop
06-10/12 Meet the Employer - event (NL/ENG) (online)
07/12 Workshop Networking & LinkedIn (ENG) (online)

Workshop What do I have to offer an employer (ENG) (online)

09/12 Career College Working in Communication Marketing & PR (ENG) (online)
09/12 Workshop Job Interview (ENG) (on campus)
10/12 Workshop – CV en motivatiebrief (online)
13/12 Workshop – Hoe vind ik een baan die bij me past? (online)

Houd de cursuskalender goed in de gaten! Ook voor eventuele wijzigingen in het programma.

Naar de cursuskalender!

Student experience!

In de student experience van deze maand: het verhaal van Ries de Moor. Ries is stagiair bij Zorg- en Veiligheidshuis Haaglanden en is Masterstudent Comparative Criminal Justice.
Lees de rest – en andere verhalen- op ons Instagram kanaal @study_careersupportfsw .

Volg ons!

Volg @study_careersupportfsw om op de hoogte te blijven van alle Student Support FSW activiteiten, workshops en initiatieven! We plaatsen hier maandelijks een overzicht van onze activiteiten en delen onder andere vacatures, studie- en carrière-tips in onze posts en stories!

@study_careersupportfsw