Bezoek onze nieuwe facultaire webpagina Diversiteit & Inclusie

De webpagina Diversiteit & Inclusie voor de Faculteit der Rechtsgeleerdheid is live. Op deze pagina vind je alles over de facultaire activiteiten en plannen op het gebied van diversiteit en inclusie.

Coördinator D&I Susanne Deen

Vanaf nu kun je hier terecht voor alle informatie rondom D&I binnen onze faculteit. Bekijk de video van onze decaan Joanne van der Leun, waarin zij meer vertelt over onze facultaire missie en visie voor de komende vijf jaar. Daarnaast kun je nu de facultaire plannen van onze facultaire coördinator D&I Susanne Deen inzien, kom je alles te weten over de D&I-klankbordgroep en kun je gemakkelijk via de online bibliotheek inspiratie opdoen over deze onderwerpen.

Vanaf nu zal al het facultaire nieuws en alle informatie rondom Diversiteit & Inclusie op deze webpagina te vinden zijn. Vergeet dus niet af en toe een kijkje te nemen.

Heb je vragen of opmerkingen over onze nieuwe webpagina? Neem dan gerust contact op met de coördinator D&I Susanne Deen.