D&I Kalender 2023-2024 gelanceerd

De faculteit Geesteswetenschappen lanceert met trots de nieuwe D&I kalender voor het academisch jaar 2023-2024. Deze kalender dient als instrument om bewustzijn en begrip te creëren voor belangrijke religieuze feestdagen en andere vieringen van de diverse groepen binnen onze academische gemeenschap.

De kalender kan als iCalendar-bestand worden gedownload om de data aan de eigen Outlook-, Google- of Apple-agenda toe te voegen. Het is een nuttige tool voor het plannen van vergaderingen, evenementen en andere communicatie. De omschrijving van het agenda item geeft aanvullende informatie over de feestdagen en vieringen, zoals bijvoorbeeld mogelijke dieetwensen en werk- of studiegerelateerde restricties.

Naast het iCalendar-bestand is er een opgemaakt jaaroverzicht beschikbaar dat kan worden gedownload om te gebruiken als screensaver of ergens op te hangen.

Dit jaar zijn ook een beperkt aantal full-size posters beschikbaar! Wens je er één te ontvangen? Stuur dan een mail naar divers-inclusief@hum.leidenuniv.nl.

De kalender geeft medewerkers of studenten niet het recht om te eisen dat bepaalde activiteiten niet doorgaan op religieuze feestdagen, met uitzondering van officiële nationale feestdagen in Nederland.

D&I kalender 2023-2024 augustus 2023 t/m januari 2024
Klik op de afbeelding om de hele kalender te bekijken en te downloaden (PDF)