Lezing

2511 DP Den Haag
Zaal
Klein Auditorium

Op 7 juli geeft Zijne Excellentie Kgalema Motlanthe, voormalig president van Zuid-Afrika, een publiekslezing aan de Universiteit Leiden. De lezing begint om 10.30 uur en wordt afgesloten met een Q&A-sessie. De titel van de lezing is: Africa’s Development: Transformation Through Industrialization.

De heer Motlanthe is beschermheer van de Kgalema Motlanthe Foundation, die in 2014 werd opgericht. De missie van de stichting is om bij te dragen aan rechtvaardige en inclusieve groei in Zuid-Afrika en het Afrikaanse continent. Dit doet de stichting door programma's te faciliteren op het gebied van dialoog, jeugd, onderwijs, gemeenschapsontwikkeling en sociale cohesie.

Lees een bio van de heer Motlanthe (pdf).

Deze lezing wordt georganiseerd door de Universiteit Leiden en de Leiden African Studies Assembly (LeidenASA).

Registratie voor deze lezing is gesloten.