Alumni-activiteit | Lezing

2311 BD Leiden
Zaal
0.19, ook te volgen via livestream

Kijk voor meer informatie over de lezing en de link naar de livestream op de Engelstalige pagina.

Op 14 september vindt de jaarlijkse Van de Waallezing plaats, ter gelegenheid van de opening van het academisch jaar van de afdeling Kunstgeschiedenis.
De lezing is fysiek bij te wonen in Lipsius zaal 0.11, en is daarnaast op donderdag 14 september vanaf 18u beschikbaar via livestream. De lezing vindt plaats mede dankzij een genereuze bijdrage van het RKD. Let op: er is achteraf geen opname beschikbaar.

Spreker is Ilja Veldman. Haar lezing is getiteld 'Maarten van Heemskerck, Rome and classical mythology'; de lezing is Engelstalig.

Bent u geen Leids alumnus Kunstgeschiedenis maar wilt u wel graag op de hoogte blijven van onze jaarlijkse Van de Waallezingen? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief.

Maarten van Heemskerck (1498-1574), ‘Zelfportret met Colosseum’ (1553) (Fitzwilliam Museum)