Alumni-activiteit

2311 BD Leiden
Zaal
005

Het Opleidingsbestuur en studievereniging MOST nodigen je van harte uit voor de traditionele alumnidag van Russische Studies op zaterdag 28 oktober. Dit is een uitgelezen kans om bij te praten met oud-studiegenoten en docenten, kennis te maken met nieuwe stafleden en nuttige contacten op te doen in het werkveld en daarbuiten. Ook biedt deze dag de gelegenheid om afscheid te nemen van oud-studieadviseur Titia Bouma aan wie generaties van studenten warme herinneringen bewaren.

Om de alumnidag financieel mogelijk te kunnen maken, vragen we iedere deelnemer om een bijdrage van € 10,- . Voor ingeschreven studenten is deelname gratis, maar we vragen hen wel zich officieel aan te melden. Iedere deelnemer ontvangt bij binnenkomst een badge met vermelding van naam en aankomstjaar.

14.00 – 14.15    Inloop

14.15 – 14.30    Welkom door Prof. dr. Egbert Fortuin en de voorzitter van MOST

14.30 – 14.45   Quiz: Petje op, petje af! (op veler verzoek)

14.45 – 15.15    Lezing Prof. dr. Jos Schaeken – Borsjtsj!

15.15. – 15.45   Koffie- en theepauze

15.45 – 16.50    Paneldiscussie: Russische Studies en de (Koude) Oorlog - toen en nu

16.50 – 17.00    Afscheid van Titia Bouma

17.00 – 18.30    Borrel en hapjes, verzorgd door MOST

Registratie

Aanmelden (en betalen) kan via de link hieronder. Doe dit uiterlijk 22 oktober in verband met de catering. Voor alumni kost de middag 10 euro, studenten zijn gratis.

Aanmelden voor de alumnidag

Ik meld me graag aan