Studentenwelzijn

maandag 15 januari 2024
Bezoekadres
Leiden en Den Haag

Op 15 januari 2024, bekend als de meest deprimerende dag van het jaar, organiseert Universiteit Leiden een opwarmertje. Kom gezellig langs voor een kopje thee en ontdek het well-being aanbod of maak contact met anderen tijdens een energieke Buddy workout.

Winterthee en chocolade

Neem je Billiecup mee en geniet van een ontspannen kopje winterthee op een van de universitaire locaties. We serveren daarbij speciaal een stukje pure chocolade om je endorfineproductie te stimuleren. Een vrijwilliger vertelt je ondertussen meer over waar je terecht kunt voor hulp als je niet lekker in je vel zit of als je graag in contact komt met medestudenten.

Wanneer?

15 januari 2024, van 12:30 tot 14:30 (tijden zijn indicatief)

Waar?

Bij de ingangen van de volgende universiteitsgebouwen:

Sportieve Buddy workouts

Tijdens de HIIT workout versterk je je buik, benen, bovenlichaam en doen we cardio oefeningen, een total body workout! Je werkt samen in duo’s waardoor je makkelijk contact maakt met anderen in de groep. In Leiden vindt de Buddy workout plaats op de fiets (binnen).

Wanneer en waar?

15 januari 2024: