Alumni-activiteit | Lezing

2311 BD Leiden
Zaal

33e Bert van Selm-lezing

Op donderdag 5 september 2024 vindt voor de drieëndertigste keer de Bert van Selm-lezing plaats. De lezing wordt dit jaar gehouden door prof. dr. Joris van Eijnatten (Universiteit Utrecht), hoogleraar digitale geschiedenis.

Meer informatie over de lezing volgt.

Toegang tot de lezing

Alumni van de opleiding Nederlands, studenten, docenten, collega’s, vakgenoten en alle andere belangstellenden worden van harte uitgenodigd deze lezing bij te wonen. De toegang is vrij, u hoeft zich niet vooraf aan te melden.

Uitgave van de lezing

De lezing wordt, zoals elk jaar, door de Stichting Neerlandistiek Leiden in samenwerking met uitgeverij Primavera Pers in boekvorm uitgegeven en verschijnt op 5 september. U kunt in het bezit komen van een of meer exemplaren door € 8,90 (of een veelvoud daarvan) over te maken op NL77INGB0003881447 van de Stichting Neerlandistiek Leiden te Leiden, onder vermelding van ‘Bert van Selmlezing 2024’ en uw adresgegevens.