Vacature: afdeling Europees Recht (min. 8 uur per week)

5 september 2022

Ben jij een enthousiaste tweede- of derdejaarsstudent met interesse in Europa en het Europees recht? Zou je als student-assistent betrokken willen worden in het reilen en zeilen van het Europa Instituut? Misschien heb je dan wel interesse in de positie van student-assistent.

Wat zoeken wij?
Iemand die enthousiast en proactief is, met voldoende beschikbaarheid en flexibiliteit;
Iemand die minimaal een jaar deze functie kan vervullen;
Iemand met interesse in Europa en het Europees Recht;
Iemand met goede cijfers: gemiddeld een 8 of hoger, in ieder geval voor de Europeesrechtelijke vakken;
Iemand die foutloos Nederlands schrijft en goed in het Engels kan communiceren.

Wat zijn je taken?
Administratieve en organisatorische taken (helpen bij congressen, voorbereiden vergaderingen, correspondentie);
Ondersteuning bij onderzoek en onderwijsvoorbereiding.

Wat bieden wij?
Oproepcontract, minimaal 8 uur per week (flexibele werktijden). Het salaris zal afhangen van het aantal jaar dat je al studeert en ligt tussen de euro 2402 en euro 2611 bruto per maand bij een fulltime dienstverband (38 uur).

Stuur voor 15 september 2022 je sollicitatiebrief met motivatie, CV en cijferlijst naar: j.j.rijpma@law.leidenuniv.nl