Meld je aan voor EU Law Moot Court Competition in Murcia

11 januari 2023

Onder leiding van EUniWell organiseert de universiteit van Murcia een kleine EU Law Moot Court competitie. Op 27 en 28 maart zullen 8 teams een zaak bepleiten over EU sancties tegen bepaalde individuen die hun vrij verkeer beperken. Leiden is uitgenodigd om met een team van drie studenten deel te nemen aan het evenement. Er is geen schriftelijke fase. In januari starten we met het voorbereiden van pleidooien voor beide partijen, het opstellen en redigeren van de pleidooien en het oefenen van mondelinge presentaties. Let op: 27 en 28 maart 2023 zijn examendata in Leiden. Vluchten zijn op 26 en 29 maart. Het is absoluut noodzakelijk dat je deze dagen beschikbaar bent. Reis- en verblijfkosten worden vergoed door EUniWell. Aanmelding staat open voor bachelorstudenten, open tot 18 januari 2023.

Voor meer informatie, neem contact op met Esther Kentin, EUniWell Moot Court coach: e.kentin@law.leidenuniv.nl.