Nieuwsgierig naar je (verborgen) talenten en drijfveren?

13 maart 2023

Schrijf je nu in voor lentecursus De ongebaande weg van Learning My Way

Ben jij al bezig met je toekomst of leef je bij de dag en zie wel wat op je pad komt?
Voor beide valt wat te zeggen, maar is het sowieso niet fijn om meer inzicht te krijgen in jezelf, je kwaliteiten, je drijfveren maar ook je valkuilen?

Schrijf je dan nu gratis en voor niks in voor de lentecursus De ongebaande weg van Learning My Way. De training duurt in totaal 20 uur en het programma is als volgt:

• Seminar I: Vrijdag 14 april 13:00 – 17:00 uur : Wat zijn jouw competenties?
  • Seminar II: Maandag 17 april 13:00 - 17:00 uur : Talenten en valkuilen
  • Seminar III: Dinsdag 18 april 18:00 – 21:00 Alumni Speeddate
  • Seminar IV: Woensdag 19 april 12:00 – 17:00 Persoonlijke gesprekken
  • Seminar V: Vrijdag 21 april 13:00 – 17:00 uur Niet alleen denken, maar ook doen!

Wat levert het jou op?

• Meer inzicht in jezelf en meer zelfvertrouwen en daardoor beter in staat zijn om keuzes te maken die bij jou passen.
  • Weten wat je motieven en talenten zijn, maar ook je zelf-beperkende patronen.
  • Persoonlijke handvatten bij het zoeken van jouw weg naar vervolgstudies, de arbeidsmarkt of iets heel anders.
  • Bij volledige en voldoende afronding van alle onderdelen ontvang je een certificaat waarmee de cursus als persoonlijke en professionele ontwikkeling op je CV vermeld kan worden.

Aanmelding
We hebben plaats voor maximaal 25 studenten. Meld je snel aan, maar uiterlijk maandag 3 april 09:00 voor de Lentecursus. Bij over-inschrijving geldt: wie het eerst komt, die het eerst maalt. Je ontvangt eerst een bericht van definitieve toelating. Ongeveer een werkweek voor de eerste bijeenkomst ontvang je de bijbehorende voorbereiding. De cursus wordt volledig in Nederlands gegeven.

Mocht je vragen hebben: je kunt dan mailen naar learningmyway@fsw.leidenuniv.nl onder vermelding van ‘De Ongebaande Weg FdR 2023’.

Ga je mee de ongebaande weg op?

Lees hier meer over: Learning My Way