Onderwijs, Organisatie

Vacature: slagvaardige student-assistent met schrijftalent en interesse in psychologie

20 oktober 2023

Ben jij een enthousiaste (journalistiek)student, geïnteresseerd in de wereld van de psychologie en communicatief sterk? Heb je oog voor detail en een creatieve pen? En lijkt het je leuk om met wetenschappers en docenten in gesprek te gaan over hun werk? Dan is deze functie iets voor jou!

Ben je enthousiast?

Mail uiterlijk 10 november 2023 je cv en een korte motivatie waarin je vertelt waarom deze functie bij jou past, naar webteam.psy@FSW.leidenuniv.nl. De sollicitatiegesprekken zullen eind november plaatsvinden.

Solliciteer nu

Functieomschrijving

Als student-assistent bij de Profielservice zal je:

• Gesprekken houden met wetenschappers en docenten: Je gaat in gesprek met onze onderzoekers en docenten om hen te ondersteunen bij het creëren en bijwerken van hun online profiel.
  • Teksten schrijven en redigeren: Je schrijft en redigeert heldere, overtuigende teksten voor de online profielen van onze medewerkers.
  • Profielen opmaken: Met behulp van het CMS presenteer je de profielen in een aantrekkelijke en overzichtelijke opmaak.
  • Gesprekken inplannen: je houdt zelf de afsprakenagenda bij en benadert ook proactief onderzoekers en docenten om de service aan te bieden.

Herken jij jezelf in deze eigenschappen?

• Creatief: Je kunt goed en helder schrijven.
  • Communicatief: Je beschikt over sterke communicatievaardigheden en kunt effectief samenwerken.
  • Gestructureerd: Je werkt georganiseerd en kunt taken efficiënt plannen en uitvoeren.
  • Hulpvaardig: Je vindt het leuk om anderen zo goed mogelijk te ondersteunen en adviseren

Wij bieden

• Een contract voor één collegejaar van 4 uur per week;
  • Een gezellige en flexibele werkomgeving;
  • Een baan die goed te combineren is met jouw studie;
  • Een salaris van rond de 15 euro bruto per uur.

Meer over de rol

Als student-assistent bij de Profielservice speel je een essentiële rol in het ondersteunen van onze medewerkers bij het profileren van hun onderzoek en onderwijsactiviteiten. Je draagt bij aan de zichtbaarheid en samenwerking binnen ons instituut. Daarnaast is dit een mooie kans om te leren over de academische wereld en meer te leren over hoe het eraan toegaat in psychologisch onderzoek en onderwijs.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met onze webredactie via webteam.psy@FSW.leidenuniv.nl.