Facilitair

Sluitingsdagen rond Leidens Ontzet: 2 en 3 oktober

20 september 2023

Op 3 oktober viert de universiteit Leidens Ontzet. Daarom zijn in Leiden op maandag 2 oktober en dinsdag 3 oktober vrijwel alle gebouwen van de Universiteit Leiden gesloten. Op onze Haagse campus zijn sommige locaties wel open.

Openingstijden Den Haag

In Den Haag gelden voor sommige gebouwen alternatieve openingstijden. Wijnhaven en Beehive zijn op zowel 2 als 3 oktober geopend. De locaties Schouwburgstraat is op 2 oktober geopend en op 3 oktober gesloten. Anna van Bueren en Stichthage zijn op beide dagen gesloten.

Bibliotheken

Ook alle Leidse locaties van de Universitaire Bibliotheken Leiden zijn gesloten op 2 en 3 oktober. De Bibliotheek Wijnhaven in Den Haag is op deze dagen open op de gebruikelijke tijden.

De exacte dagen en tijden per locatie staan vermeld bij de openingstijden van de bibliotheken.