Solliciteer voor het Research Traineeship Programme!

3 november 2023

Wil je tijdens je studie ervaring opdoen als onderzoeker? Solliciteer dan nu om trainee te worden in het Research Traineeship Programme van de Faculteit Geesteswetenschappen! Dit programma biedt studenten de mogelijkheid om zichzelf te ontwikkelen in wetenschappelijk onderzoek en te participeren in vernieuwende onderzoeksprojecten.

In februari starten weer nieuwe projecten. Alle projectvoorstellen zijn hier te lezen. Hierin kun je vinden hoe en bij wie je kunt solliciteren. Dit kan tot en met vrijdag 24 november.

Ben je een derdejaars BA of (Res)MA Geesteswetenschappen student bij de Universiteit Leiden, en lijkt het je leuk om tegen betaling bij te dragen aan academisch onderzoek en je onderzoeksvaardigheden te ontwikkelen? Solliciteer dan nu!