Vacature: Student-assistent project ‘Inclusief Leiderschap’

20 november 2023

Het Leiden Leadership Centre (LLC) voert in opdracht van Zestor een onderzoeksproject uit naar inclusief leiderschap binnen hbo-instellingen. Het onderzoeksproject bestaat uit een surveyonderzoek naar inclusief leiderschap binnen hbo-instellingen en levert factsheets en een onderzoeksrapportage op. Ter ondersteuning van de onderzoeker, Tanachia Ashikali, werft het LLC een student-assistent.

Werkzaamheden

• Het analyseren van survey data (in SPSS, STATA of R);
  • Het verwerken van de resultaten en opstellen en opmaken van factsheets;
  • Het meeschrijven aan de onderzoeksrapportage.

De startdatum van het project is 1 februari 2024, en de geschikte kandidaat is beschikbaar gedurende de periode tot 1 mei 2024 voor gemiddeld een halve tot hele dag per week.

Profiel

• De geschikte kandidaat staat ingeschreven als (gevorderde) bachelor- of masterstudent aan de Universiteit Leiden, met een voorkeur voor studenten in Bestuurskunde, Politicologie, Psychologie, of een aanverwante discipline;
  • Beschikt over (aantoonbare) ervaring en uitstekende vaardigheden in het uitvoeren van kwantitatieve analyses;
  • Heeft affiniteit met het doen van kwantitatief onderzoek;
  • Beschikt over goede Nederlandse schrijfvaardigheden;
  • Is flexibel in inzet;
  • Heeft interesse in inclusief leiderschap.

De student-assistent zal deel uitmaken van het projectteam van het LLC en het Young LLC team. We bieden compensatie volgens de CAO van de Universiteit Leiden, inclusief vakantiegeld en eindejaarsuitkering.

Solliciteren

Solliciteer voor deze vacature met een CV vergezeld van een korte motivatie (maximaal 300 woorden). Ook ontvangen we graag een indicatie van jouw beschikbaarheid voor de genoemde periode. Je kunt je sollicitatie, of eventuele vragen over de vacature, sturen naar Tanachia Ashikali (t.s.ashikali@fgga.leidenuniv.nl). De deadline voor sollicitaties is 8 december 2023. Gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 11 december 2023.