Organisatie

Vertegenwoordig archeologiestudenten in het Faculteitsbestuur: solliciteer voor assessor

8 februari 2024

De Faculteit der Archeologie zoekt voor het aankomende collegejaar (2024-2025) een nieuwe assessor.

De assessor is het student-lid bij het faculteitsbestuur, en houdt zich bezig met het verdedigen en behouden van het studentenbelang in beleidsveranderingen aan de Faculteit der Archeologie, en Universiteit Leiden. De positie geeft je de geweldige kans om bestuurlijke ervaring op te doen, en actief bij te dragen aan positieve verandering binnen zowel de faculteit als de universiteit.

Meer informatie

• Taalbeheersing: een passieve kennis van het Nederlands is benodigd. Vergaderingen en documenten zijn veelal in het Nederlands.
  • Compensatie: circa €1500 per maand
  • Sollicitatiedeadline: 28 februari, 2024
  • Stuur je motivatiebrief en cv naar hr@arch.leidenuniv.nl

Lees de volledige vacaturetekst (in Dutch).