Aankondiging privatissimagroepen Notarieel recht, aanvang september 2022

In dit artikel wordt meer algemene informatie gegeven over de privatissima Notarieel recht.

Direct bij aanvang van het nieuwe collegejaar 2022-2023, start op maandag 5 september het notariële mastervak Privatissimum Notarieel recht.

Gedurende vijf weken dient de student wekelijks een werkstuk in te leveren of een referaat te houden.

Inschrijving
Het privatissimumonderwijs is verplicht en de student moet zich binnen de periode van vrijdag 15 juli tot en met maandag 15 augustus voor het Privatissimum inschrijven door middel van het inschrijfformulier op de notariële studentenwebsite (ga naar https://www.student.universiteitleiden.nl/ en selecteer vervolgens opleiding: Notarieel recht LLM). Let op: dit inschrijfformulier zal alleen gedurende de inschrijfperiode actief zijn.

Op gemelde website vindt u alsdan ook nadere informatie over de precieze tijdstippen waarop het verplichte onderwijs van de verschillende privatissimumgroepen wordt gegeven.

Voorwaardelijke inschrijving
Studenten die in de inschrijfperiode nog niet weten of zij - op grond van een beroep op de hardheidsclausule of een nog af te leggen mondeling - in de master mogen instappen, kunnen zich voorwaardelijk inschrijven.

Aanmelding uSis/Brightspace-omgeving
Om t.z.t. in de Brightspace-omgeving van uw privatissimumgroep te komen dient u zich in de bijbehorende uSis-omgeving aan te melden. Deze uSis-omgevingen zijn thans nog gesloten. Zodra u in de 2e helft van augustus van onze afdeling bericht ontvangt in welke privatissimumgroep u bent ingedeeld, openen de uSis-omgevingen zich en kunt u zich in de (bij uw privgroep behorende) uSis-omgeving aanmelden. Zodoende zult u automatisch worden aangemeld in de bijbehorende Brightspace-omgeving van uw privgroep.

Contact

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan contact op het secretariaat Notarieel recht.