Honoursstudenten aan de slag als consultants bij organisaties

Voor studenten is het niet altijd makkelijk om in te zien hoe wetenschappelijke kennis toepasbaar is in de praktijk en om een gevoel te krijgen bij de werkomgeving van professionele publieke organisaties. Daartegenover worden publieke organisaties op hun beurt geconfronteerd met vraagstukken over leiderschap en hoe ze hier succesvol mee kunnen omgaan.

Het Honours vak 'Public Leadership Consulting' gegeven door dr. Ben Kuipers combineert de ambitie van studenten om hun professionele vaardigheden te ontwikkelen met de vraag van organisaties naar een creatief en wetenschappelijk perspectief op de leiderschapsuitdagingen in hun werkomgeving.

Lees verder op de Engelstalige website.

Ben je geïnteresseerd in een partnerschap met het Leiden Leadership Centre, of wil je meer weten over de rol van het Leiden Leadership Centre in het verbinden van wetenschap en onderwijs met de praktijk? Neem dan vooral contact met ons op via LLC@fgga.leidenuniv.nl