Doe mee met onderzoek naar besluitvorming in groepen in het Social interaction lab

Om gemakkelijk mee te doen met onderzoek naar besluitvorming in groepen, heeft Jörg Gross, universitair docent bij Sociale, Economische en Organisatiepsychologie een platform gelanceerd: het Social interaction lab. Heb je interesse om mee te doen met wetenschappelijk onderzoek, schrijf je dan in op leidenlab.nl.

"We willen graag zoveel mogelijk studenten ons sociaal onderzoek laten ervaren, ook buiten de Universiteit Leiden."

Al meer dan 2500 deelnemers gingen je voor, en deze groep willen we nog verder uitbreiden voor onderzoek in het Social interaction lab: www.leidenlab.nl.

Meedoen aan onderzoek, verdien geld

Naast dat je ervaart wat sociaal onderzoek betekent, krijg je ook financiële compensatie voor je inzet.

Social interaction lab
Ga naar het Social interaction lab