Festival

zaterdag 22 april 2023
Bezoekadres
Park Landskroon

Op vrijdag 21 april 2023 organiseert studievereniging De Leidsche Flesch  ter ere van haar 100-jarige jubileum het Fleschtival: een festival met meerdere artiesten, stands en activiteiten. Muziek van verschillende lokale artiesten wordt gecombineerd met wetenschappelijke proefjes. Kortom: een gezellige dag voor jong en oud!

Programma
De meest actuele informatie over het Fleschtival is te vinden op fleschtival.nl/.

Wilt u graag met ons samenwerken op het Fleschtival? Dat kan zeker! Stuur in dat geval een mailtje naar fleschtival@deleidscheflesch.nl, dan kijken we naar de mogelijkheden!

Blijf op de hoogte
Wil je als eerste op de hoogte zijn van de ontwikkelingen van het lustrum, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief!

100 jaar De Leidsche Flesch!

Studievereniging De Leidsche Flesch bestaat een eeuw en dat wordt gevierd! Met studenten, medewerkers, staf, alumni én de Leidse bevolking. Meer informatie over het lustrumjaar van De Leidsche Flesch en de activiteiten is te vinden op de website.

Naar de lustrumwebsite!