Scriptieprijzen Responsible Internet 2023

26 juli 2023

De inschrijftermijn voor de nieuwe KHMW Scriptieprijzen Responsible Internet is geopend!

De Koninklijke Hollandsche Maatschappij der Wetenschappen kent, daartoe in staat gesteld door het SIDN Fonds, Freedom Internet en Mijndomein, met ingang van 2023 jaarlijks twee scriptieprijzen toe voor onderzoek naar ‘Responsible Internet’, een 1e prijs van € 2.000,- en een 2e prijs van € 1.000,-.

In 2023 zijn de prijzen bedoeld voor (voormalige) studenten van wie de masterscriptie door hun begeleider(s) is goedgekeurd in het academisch jaar 2022/2023.

Voordrachten kunnen worden gedaan door de bij de begeleiding en beoordeling van de betreffende scripties betrokken docent(en) en dienen uiterlijk 18 september 2023 uitsluitend digitaal te worden ingediend.