Onderwijs, Onderzoek

Laatste kans om mee te dingen naar SER-Scriptieprijs 2024

17 november 2023

De Sociaal-Economische Raad kent dit studiejaar weer de SER-Scriptieprijs toe. Studenten met een wo-masterscriptie of hbo-master scriptie in het werkveld van de SER, kunnen meedingen naar deze prijs. De winnaar krijgt 2000 euro, mag een dag meelopen bij de SER en maakt persoonlijk kennis met voorzitter Kim Putters.

Uit alle inzendingen worden drie studenten genomineerd. De overige twee genomineerden krijgen ieder 500 euro. Het gaat om een scriptie aan een masteropleiding aan een Nederlandse universiteit of hbo-opleiding, geschreven en beoordeeld tussen maart 2022 en maart 2024. Ook buitenlandse studenten kunnen inzenden.

De deadline voor het insturen van een scriptie is 1 maart 2024.

Meer informatie en deelnemen

Voro informatie over de voorwaarden en hoe je kunt deelnemen, kun je kijken op de SER-Scriptieprijs pagina op de site van de Sociaal-Economische Raad.