Universiteit Leiden

nl en

Overige klachten

Als je een klacht hebt, controleer dan eerst of deze onder een van de volgende categorieën valt en lees het betreffende advies:

Overige klacht?

Als je klacht niet onder een van deze categorieën valt, kun je in plaats daarvan de regeling overige klachten raadplegen.

Klachten/vertrouwelijke zaken

Het kan voorkomen dat je het als student niet eens bent met een besluit van de opleiding, een docent of de onderwijsadministratie. Ook kan het zijn dat geen klacht hebt, maar dat je een gebeurtenis ervaart die je vertrouwelijk wilt bespreken. Voor dit soort zaken kun je in eerste instantie bij je supervisor terecht. Lukt het niet om samen tot een oplossing te komen of wil je liever met iemand anders dan de supervisor praten, dan kun je contact opnemen met de klachtencoördinator van het ICLON, mevrouw Jossi Gijzen. Je kunt dit doen door een mail te sturen aan klachtencoordinator@iclon.leidenuniv.nl of telefonisch contact op te nemen via 06 38557049.

Op de studentenwebsite onder Klachten lees je wat je kunt doen bij andere klachten. De klachtencoördinator kan je ook adviseren waar je met je klacht of vertrouwenskwestie het beste terecht kunt. Zo zijn er bijvoorbeeld de vertrouwenspersonen ongewenst gedrag waar je terecht kunt als je te maken hebt (gehad) met ongewenst gedrag, zoals onder andere (seksuele) intimidatie, pesten, agressie, geweld of discriminatie.
Daarnaast kan de studieadviseur altijd met je meedenken en ondersteuning bieden.

Deze website maakt gebruik van cookies.  Meer informatie.