Universiteit Leiden

nl en

Onderwijsadministraties

Bij de onderwijsadministratie van je faculteit of opleiding kun je terecht met vragen over roosters, cijfers, studieresultaten, etc. Bekijk het tabblad van je faculteit of opleiding voor informatie.

Voor vragen die niet specifiek over jouw studie of faculteit gaan kun je contact opnemen met de centrale studentenadministratie, via het Frontoffice Studentenzaken.

Onderwijs Service Centrum (OSC)

Het Onderwijs Service Centrum (OSC) verzorgt de registratie van studie- en onderwijsgegevens en staat telefonisch en aan de balie studenten te woord tijdens openingstijden.

Diensten

  • Administratie van onderwijs- en examengegevens;
  • De verwerking van toetsresultaten en publicatie ervan (uSis);
  • De organisatie van tentamens en examens;
  • De administratieve afhandeling van toelatingsverzoeken;
  • Aanvragen diploma's;
  • De verzorging van informatie op de borden en overige informatiekanalen;
  • Roosters. 

Openingstijden balie en telefoon

Tussen maandag 1 juli en vrijdag 2 augustus is onze balie gesloten en zijn wij alleen per e-mail bereikbaar. Wij geven zo snel mogelijk een reactie op vragen en verzoeken.

Openingstijden: maandag, dinsdag, woensdag en donderdag van 10.00-12.00 uur.  

Alle openingstijden van het OSC gelden zowel voor de balie als de bereikbaarheid per telefoon. Vragen via de mail worden zo snel mogelijk beantwoord.   

Balie: Wijnhaven, Turfmarkt 99 op de tweede verdieping​
Telefoon: 070 – 800 9488

Natuurlijk kunnen de vragen en verzoeken altijd per mail worden gesteld via mail.

E-mail

OSC medewerkers

Kijk in de Organisatiegids voor een overzicht van de OSC medewerkers.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie